Veelgestelde vragen

Nationale Kadobon

U vindt hier de veelgestelde vragen over De Nationale Kadobon. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via support@denationalekadobon.nl


Waar kan ik de kadobon verzilveren?

U kunt De Nationale Kadobon exclusief verzilveren online op www.denationalekadobon.nl. Hier zijn de assortimenten van vele winkeliers samengebracht in één online kadowinkel.  U kiest dus eigenlijk in onze winkel met het assortiment van onze partners. Als u onvoldoende saldo op uw kadobon heeft, kunt u met iDEAL en creditcard bijbetalen.


Wat is de levertijd?

De Nationale Kadobon heeft een heleboel winkeliers aangesloten in onze online winkel. U kiest dus eigenlijk in onze winkel uit het assortiment van onze partners/winkeliers. Wij brengen de order z.s.m. bij hen aan en zij verwerken en verzenden deze dan naar u toe. De levertijd ligt tussen de 2 -10 werkdagen, afhankelijk van de leverancier en de voorraad van het specifieke product. 


Kan ik meerdere kaarten tegelijk gebruiken?

Ja dit kan! Voert u de kaart in, vul de codes in en voeg de pas toe.


Hoe koop ik De Nationale Kadobon?

U kunt De Nationale Kadobon via onze webshop bestellen of ophalen bij één van de fysieke verkooppunten.


Hoe gebruik ik De Nationale Kadobon?

Kijk hier voor het stappenplan.


Waar vind ik de pin/veiligheidscode?

U vindt deze code onder de zilveren kraslaag op de achterzijde van uw De Nationale Kadobon.


Wat zijn de handling- en verzendkosten?

Voor alle producten die in onze winkel verkrijgbaar zijn, geldt een handeling- en verzendtarief van Eur 4,95. Dit is het tarief per bestelling; ongeacht of u één of meerdere producten bestelt. Indien u dus drie producten bestelt, betaalt u één keer verzendkosten. Houdt u er rekening mee dat u dus altijd 4,95 euro moet afrekenen op het eind. Uiteraard kunt u de verzendkosten ook betalen met de kadobon.


Kan ik De Nationale Kadobon voor geld inwisselen?

Nee, de kadobon is alleen inwisselbaar voor de producten die op dat moment actief zijn in de winkel..


De waarde van de kadobon is lager dan de waarde van mijn bestelling. Kan ik nog een andere betaalmethode gebruiken?

Ja, indien de waarde van de kadobon niet toereikend is om de bestelling te voltooien zal worden gevraagd gebruik te maken van een extra betaalmethode om het resterende bedrag te voldoen. De mogelijke betaalmethodes zijn iDEAL en CreditCard.


Ik ben per ongeluk de kadobon kwijtgeraakt. Wat nu?

Dat is uw eigen verantwoordelijkheid, u kunt geen aanspraak maken op compensatie.


Het lukt me niet de kadobon in te wisselen.

Dan kunt u de volgende zaken even controleren:

1. Heeft u de kadoboncode juist overgenomen? 
2. Is de kadobon over de vervaldatum heen?
3. Gebruikt u de pincode (onder de kraslaag) achterop de bon?

Indien het antwoord op de eerste vraag ‘ja’ is en op de tweede vraag ‘nee’, neem dan contact op met klantenservice.
support@denationalekadobon.nl


Ik ben per ongeluk de kadobon kwijtgeraakt. Wat nu?

Dat is uw eigen verantwoordelijkheid, u kunt geen aanspraak maken op compensatie.


Ik wil mijn bestelling retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug of een nieuwe kadobon?

Nee, indien u een product heeft gekocht dat kapot is en waarvoor garantie geldt, dan sturen we u een nieuw product toe. Wij houden hierbij de garantieregels van de fabrikant aan.


U kunt het product retourneren naar:

De Nationale Kadobon 
Jan Luijkenstraat 96
1071 CV AMSTERDAM

LET OP: het product retour zenden kan alleen in de originele verpakking incl. de pakbon!